Kirjeldus
Aktiivusmonitor just lastele! Stiilne ja vastupidav aktiivsusmonitor julgustab sinu lapsi rohkem liikuma. Ei unustanud ka vanemaid. Kui lastele meeldib ühilduv nutiseadme rakendus just erinevate lõbusate seikluste poolest, mida liikudes on võimalik avastada, siis vanemad saavad jälgida lapse samme, päevast aktiivsust, määrata koduseid ülesandeid ja anda virtuaalseid auhindu. Kõike seda sinu enda nutiseadmest.
Nägus ja töökindel
Vivofit jr.’l on mugav ühes tükis randmerihm, mida lapsed saavad kergelt käele panna ja ka vajadusel eemaldada. Saadaval mitmes erinevas lõbusas toonis, et laps saaks seda kanda kus iganes ta viibib. Eraldi on saadaval ka suuremad rihmad (vivofit 3 asendusrihmad). Kuni aasta kestev patarei eemaldab vajaduse kella pidevalt laadida.
Personaalne abiline lapsevanemale
Vivofit jr. aktiivsusmonitori saab hallata läbi eraldi rakenduse sinu nutitelefonis. Rakenduses saad lisada mitu last ja näha nende samme, und, igapäevast tegevust ja ülesannete andmeid, kui need automaatselt nutitelefoni laetakse. Määra lastele ülesandeid ja majapidamistöid teha, vaata kui palju auhinna münte lapsed on kogunud ja pane terve pere võistlema päevaste sammudega – kõike seda sinu ühilduvalt nutiseadmelt.
Püsi ülesannete kõrgusel
Las vivofit jr. jälgib sinu lapse tegevust. Vanemad saavad nutiseadme rakendusest määrata lapsele ülesande/majapidamistöö ning laps näeb kella ekraanilt, kui on midagi uut teha. Ülesandeid saab määrata ka korduma igapäevaselt või isegi iganädalaselt, ideaalne lastele, kellele on vaja pidevalt meelde tuletada hambapesu ja vooditegemist. Lastele, kellele meeldib venitada, saate määrata timeriga teatud aja, millal mingi ülesanne peab tehtud
Motiveeri preemiatega
Vivofit jr. aktiivsusmonitoriga on lihtne premeerida ja motiveerida lapsi. Kui lapsed jõuavad oma igapäevase 60-minutilise tegevuse eesmärgini, avanevad nutiseadme rakenduses erinevad lõbusad faktid ja seiklused, motiveerides lapsi tegema endast parima igapäev. Täites oma määratud majapidamistööd/ülesanded, saavad lapsed koguda digitaalseid münte, mida siis hiljem vanematega kokkulepitud auhindade vastu vahetada, nagu näiteks 30 minutit hiljem magama minna, ööbida sõbra juures jne.